Underbar helg ♥

Jag har haft en riktigt underbar helg!

I Fredags så hade jag en underbar dag i skolan. Åt lunch på soldäcket vid slottet tillsammans med Vickan. Vi började inte förräns halv tre kan man säga. Så vi satt och solade och gick på engelskan en kortis vid ett. Var heeelt underbart! Sen på kvällen så skulle Moi och Orre sova hos mig, (vi skulle nämligen upp vid sex för att åka och spela innebandy) vilket var jättemysigt! Frida kom även till oss en stund och då bakade vi chokladbollar! Mumsmums.

Lördagen så var vi uppe vid sex som sagt för att spela träningsmatcher med distriktslaget inför SM i Umeå, jag har dock en sträckning så jag var bara med och hejade på! Vi spelade tre bra matcher och jag tror att både Västmanland och Östergötland hade underskattat oss, så det var kul att det gick bra! På kvällen så kom Jesper♥ till mig. Vi spelade poker med mina föräldrar, sen hade vi det bara allmänt mysigt!

Söndagen så åkte Jesper hem igen, men vi pussades extra mycket för firade fyra månader! (myspys). Jag älskar dig bästa pojkvän! Ska gratta dig även för att Karlstad gick upp till SSL så du får spela där nästa år, grattis grattis! ♥ När Jesper hade åkt hem så satte jag igång att städa lite och ta fram sommarkläderna som jag gömt undan. Man blir så glad när man plockar fram allt för man har glömt allt som man hade! Underbar känsla. Nu blir det Gossip Girl och sängen som väntar!

Kommentarer
Postat av: bästi ju!

åh, ser lite skor och kläder jag kommer låna av dig i sommar:*

2012-03-26 @ 08:43:34
Postat av: Rebecca

Va underbart det låter Julia, det är du verkligen värd! Kram kram

2012-03-26 @ 15:19:24

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0