Love life!

Hejhej bloggen, idag kände jag för att skriva lite för är på bra humör idag! Skolan var rätt kul fast lektionerna inte var de roligaste. Skojsade med Vickis som vanligt men lite synd om henne då hon är så förkyld :( buhu. Sen är ju vädret på topp! Blir så himla glad av det :') 
När jag kom hem så tog jag det lugnt (då jag ligger i fas med skolan och inte har något speciellt som måste pluggas) vilket är väldigt ovanligt för att vara mig. Sen kom Malin en stund och det var mysigt att träffa henne! Sen är även det mesta gjort i mitt rum nu, så känns skönt att det börjar bli klart. Bara lite småsaker kvar. Nu ska jag fortsätta kolla på Big Brother. Ha en trevlig kväll mina vänner. PUSS ♥

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0