Vickan min chey

Sitter i ett grupprum tillsammans med Joe, Vickan och Axel! Vi lyssnar på lite musik och pluggar till ett psykologiprov som vi har nästa måndag. Egentligen så hade jag ingetning speciellt att skriva men jag lovade vickan att jag skulle blogga så då gör jag det. 

Jag har bestämt mig för att jag och Vickan ska ha veckans snygging och vi har redan en för denna veckan och det är André från idol, han sjöng Från och med Du och det gjorde han riktigt bra, vi är redan lite småkära! Han kanske är mer söt än snygg, men han får fortfarande vårt pris!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visste inte att du tyckte han var snygg Vickan? :O

2011-09-05 @ 13:08:10

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0