Underbara dag

Det har varit en riktigt bra dag idag, jättemycket skratt idag i skolan tillsammans med min kära Vickan. "skånsk kalops" (interna skämt är alltid roligast". Efter skolan så träffade jag världens bästa Erik! Det var verkligen hur kul som helst, vi tog en fika på Vasa sen gick vi runt lite på stan.

Det står säkert ganska mycket om Erik i tidigare inlägg, men för er som inte vet så är Erik min gamla klasskompis som jag umgicks med varje dag i skolan, hela åttan och nian!

Sen är jag tvungen att lägga upp detta vackra konstvärk, min och Vickans ögonorgasm. SÅ SNYGG!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur Går det mellan dig och josefine? är ni fortfarande vänner och umgås?

2011-09-01 @ 23:34:09

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0