Gott nytt år!

Gårdagen blev riktigt lyckad. Kvällen startade hemma hos Frida uppe på stan. Där åt jag, Sophie, Josse och Frida mat tillsammans med mina o fridas föräldrar. Där blev vi serverade vin?! Hahah, så lurade. Sen drog jag och Josse vidare hem till Kalle på förfest. Där träffade vi Kalle, Philip, Malin, Frej, Axel, Marcus & två till tjejer. Det var riktigt skoj. Vid tolvslaget drog vi upp på stan, kollade på alla fina fyrverkerier! Första tiden på 2011 tillbringades på stan. 
Vid tre låg jag o josse hemma hos mig, två trötta tjejer, men en lyckad kväll!

GOTT NYTT ÅR ALLA!


Jag älskar dig Emma Catharina Josefine Orrgard!


Kommentarer
Postat av: orris

underbart lyckad kväll!

älskar dig! <3

2011-01-01 @ 17:45:49

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0