Lite kort om mig

Min första riktiga kärlek
Anton Kihlberg, 2/12 - 2008

Mina föräldrar
Mamma Sussi, Pappa Jonny. Helt underbara.

Mina syskon
Hugo, 97a. Vi bråkar aldrig. Du är guld!

Mina drömmar
Jag har nog ganska många drömmar. Men en dröm är ju såklart att få träffa Lars Winnerbäck. Sen har jag också en dröm för en vän, och det är att hon så fort som möjligt ska få spela igen. Det skulle verkligen göra mig glad!

Min bästa vän
Jag har många riktigt bra vänner. Men Josefine Orrgard. Finns inte så mycket mer att säga, men du är så jävla bra!!

Ett ögonblick
Leksand, vid min ♥pojkväns sommarstuga, på bryggan, på kvällen, bredvid Viktor, med varsin läsk i handen.

Barndomsminne
När jag kom hem från en kompis och mamma och pappa hade sagt att jag skulle få en STOR överraskning. När jag kom hem hade jag fått ett marsvin! Dock så tyckte jag att hon var LITEN...

10 saker du inte vet om mig
1. Jag skulle aldrig kunna döda en insekt, även om dem skrämmer mig
2. Jag är riktigt riktigt höjdrädd.
3. Jag tycker om punk.
4. Jag kan bara vissla inåt
5. Jag saknar min högstadieklass, något otroligt.

Min förebild
Adam Brobakken, spelar back i Warberg IC

Vad är kärlek?
Underbart, speciellt när man har världens bästa pojkvän.

Min första kyss
Jonte, i 2an, 3an?

Detta ångrar jag
Att jag slutade rida

Det här upprör mig
Folk som inte inser när de kränker folk.

Det här får mig att må bättre
Musik

Det här får mig att gråta
När mina vänner gråter

Min favoritplats
I Viktors famn

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0