foundation tips!

Här kommer personliga tips om foundation. Jag har nästan använt alla. Annars är det kompisar o tidningar som har motiverat till min tanke. Jag vet inte riktigt om priserna stämmer. Så om något är helt åt skogen så får man gärna säga till. Enjoy! ♥
          
1. id bare minerals          2. Isadora high          3. Make up store 
    425:-                             performance 200:-     foundation matt
                                                                                       250:-

       
4. Max Factor colour       5. Dior Nude 485:-      6. The body shop
   adapt 175:-                                                                 230:- 
  1. Den här är en kändisfavorit och är enligt veckorevyn bäst i test. Den är en mineralfondation i pulver som gör den lätt att aplicera. Prisvärd!

  2. En flytande foundation. Den är ganska svår att aplicera enligt mig. Känns kladdigt och luktar inte gott! Men bra för torr hud.

  3. Flytande. En dryg foundation. Lätt att aplicera med bra resultat! Behövs fyllas på en gång under dagen. Inte bra i regn, försvinner på en gång.

  4. En ungdoms favorit. Apliceras bäst med en svamp. Behövs fyllas på under dagen. Prisvärd!

  5. Klart min favorit! Lätt att aplicera. Håller i ur och skur. Lätt värd pengarna om man vill ha en riktigt bra foundation!

  6. En foundation utan olja i vilket gör att den inte täpper till porer. Bra för torrhud. Icke djurtestat!

Kommentarer
Postat av: hihi

tack för tipsen :) <3

2009-12-26 @ 16:00:54
Postat av: Viktor

Jag tror jag kör på nummer tre. Den verkade bäst för min hy. <3

2009-12-26 @ 18:45:47

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0