The one and only.

fredag
idag spelade vi första matchen i örebrocupen, vi mötte storvik. De var hur bra som helst! De står nog som segrare, eller borde, i örebrocupen. det blev stryk med 6-1. Efter matchen var det bara hem o sova för att tagga till lördagen

lördag
idag så åkte vi till pettersbeg bollhall. Det blev vinst med 2-1! Riktigt bra spelat tjejer. Vi klarade oss igenom två utvisningar (jag var en av dem) men vi stog som segrare. Efter den matchen drog jag och Frida till mellringe för att kolla på på Norrköping p94. De förlorade också, efter deras match så spelade hampus westholm (ÖSK p93) de vann! Riktigt bra spelat. Sen åkte jag hem o åt sen tillbaka för att kolla nyby mot kumla. Det blev 2-2 men nyby vann på målskillnad så ikväll så ska kumla spela 16-dels final. Vi spelade också ikväll mot Wide. De vann med 3-0. Men vi kämpa på bra.

Nu känner jag mig sjuuuukt dålig så jag ska nog sova redan tio. pusss ♥


Kommentarer
Postat av: Julia forsell<333

Visst är Julia Forsell världens bästa namn?! Hihi! Jag råkade komma hit när jag skulle gå in på min blogg www.juliaforsells.blogg.se !! Hihi tänk att vi nästan heter samma sak! Fast du är nog äldre än jag jag är bara 11! Du kan väll kika in på min blogg om du har lust!??

2009-04-07 @ 19:35:22

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0