knyta skorna.

jag gick upp i morse. bestämde att ja skulle till skolan. Men jag orkade verkligen inte sminka mig så jag spelade en truddilutt på gitarren istället. I skolan så var förmiddagen för seg! Man orkade verkligen ingenting. Aja, det funkade iaf för att vi åkte på teater efter lunchen. Ismo skjutsade mig till stan. puss på han. Teatern fattade man ingenting av. Den hette nere på jorden. Inget jag rekommenderar precis. Efter teatern så slutade vi. 

Nu blir det träning med världens bästa underbara lag. Där våran sjuka tränare matte (okej han är skit bra men iaf) har lärt oss ett frislag där man ska knyta skorna? asså det är helt sjukt. 
Puss på att han tränar oss! ♥


Kommentarer
Postat av: Matte

Där våran sjuka tränare matte ,, Man tackar för detta :D hihihi

2009-04-06 @ 14:00:44

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0