Innebandyn, ett stort steg?

idag - tisdags
nu så är jag i Sälen. Det är helt okej. Vore lite skoj om några ungdomar var här oxå. menmen, tre dagar klarar jag mi. Imorn så blir det skidor. Tjohoo! Tror jag åker till tandådalen någon dag också. Då blir det träffa massa folk. & stackars jonathan som sitter hemma i stugan med en skadad fot. Menmen inte mkt att göra åt. Vädret är på topp. Hoppas det är det imorgon också. Imorse så gick jag upp vid nio och tog en sprintur i det fina vädret. Så otroligt skönt! Ha det så kul på innebandyn på torsdag, som ni kanske förstår så kan jag inte gå på den menmen. Och vill också tacka  min tränare Matte som har hjälpt mig. :)

igår - måndags
idag så åkte jag upp på stan för att träffa älskade moi. vi gick runt lite överallt. Mycket skratt :) Vi åt mumsmat på Wayne´s coffie. Då fick vi tag i Oscar som senare kom upp på stan. Så då gick vi runt med han på stan. Fett skoj! Vi åt glass o sånt. Sen så drog man hem för att packa men packade inte förrän idag innan jag åkte. Menmen, så på kvällen träffade jag Anders och Zarah. Pusssspådet ;* <3

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0