drömmar går i uppfyllelse.

Ídag så har man åkt skidor. Det gick helt okej. Vädret var dock inte så bra. Det snöade och blåste och det var plusgrader så snön var inte bra så vi åkte bara till halv två. Då åt vi också lunch. Jag var så frusen så jag gick och la mig i sängen med två täcken och hade gåshud över heeeela kroppen. Något plus med stugan är att den har ett pingisbord så man kan spela. Så jag & brorsan tillbringar mest tid där. Finns inte så mycket annat att göra här. Sen så ska jag skriva något om Matte för han tvingade mig att göra det. ;o  hahah, jag vill säga att han är så otroligt grym tränare o jag hoppas att han hänger med till Faluncupen! Vill också kommentera att man är inte så skillad på skidor om man bryter benet i släplift. :o Lyckad matte! (a)
Finns inte så mycket mer att säga.. förresten, hoppas alla har det bra där hemma i regnet. Förresten så håller jag på att lära mig det här på gitarr. :)


Kommentarer
Postat av: Matte

jag tvingade dej eller hur :P hahaha japps jag bört benet stolt Noot

2009-04-08 @ 17:24:50
Postat av: matte

PLus att det va inte skior det va brädan jag åkte ;)

2009-04-11 @ 16:22:09

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0