din blick säger mer än allt.

asså jag har ingenting speciellt att skriva på min blogg. Menmen skolan började idag igen. Lite segt. Men fick träffa erikbästavän! Men det som ägde mest var att träffa kära Sophie. Den tjejen betyder verkligen;* Träningen i skolan gick väl bra. Nu så ska jag snart träffa grannen min och vi ska ta bussen till stan för att träffa Clara och Linda. Tyvärr ska inte Josefine med för hon ska vara hemma och sova lite. Hon har äntligen kommit hem från USA! Så imorgon får jag träffa den underbara flickan. Efter mys på Crepperiet så ska jag och mammsen dra till IKEA och köpa lite saker till rummet mitt. Wohoo! Fett skoj. Menmen. Bilder på mitt rum kommer kanske någon dag.
Kysss på dig som läser bloggen min :* <3

Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0