allt som är bra med dig har jag förmågan att glömma bort.

Helgen har varit guld! Fredagen tillbringade jag med Zarah och Kalle, för skoj! Sen så sov jag hos zarah flum hela tiden verkligen. Gick upp vid elva. Då åkte jag och kollade på när min pingla Wilma hade gymnastik. Hon var för grym ;o 9år & dubbelvolt? Jätte duktig var hon. Sen så åkte jag upp på stan för att köpa present till wilma. Blev en jätte söt klänning. Hem igen och grilla. Sen blev det Zarah igen o sova där, igen. Flum då oxå. idag har det varit ännu mer flum & stutsmatta
zarah är för grym. snart 10 år tsm <3

klicka på bilden för förstoring
   
   

Kommentarer
Postat av: ETTam

Din andra bild göru typ ett upp och ner vänt T :P hiihihi <3

2009-04-26 @ 16:45:59
URL: http://ettam.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0