<3bästavän

jag vill bara säga att malin är min bästavän, det är hon som stöttar mig till 100% & jag älskar henne mer än allt annat. Hon är verkligen min andra halva. Och det kommer hon alltid vara, vare sig hon vill eller inte (a. Jag älskar henne  så djuuuupt. Ingen slår våran vänskap. Inga kan ana hur kul vi har tillsammans, hur knäppa vi är egentligen. Så som jag är med henne är jag inte med någon annan. Då skulle jag inte ha kvar några vänner? ;O hahahahah! Det är det som är så bra med henne. Jag kan vara hur jag vill men jag vet ändå att hon alltid kommer vara min bästavän.
Jag älskar dig hjärtat mitt, min allra bästavän. <3



 



 

Kommentarer
Postat av: JULIAS BÄSTAVÄN!

åååh du är så underbar julia <3<3 jag älskar dig också! seriöst, ingen slår våran humor, <3 och alla minnen.. vi kommer hålla ihop hela livet, det vet jag. älskar dig julia forssell <3<3<3<3

2009-04-20 @ 20:53:15
URL: http://malinharsbo.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0