Skola, träning, vänner osv.

Jag ska väl börja komma igång med bloggen igen, för typ 100:e gången? Iaf skolan är igång nu i fulla tag! Imorgon så ska jag vara i skolan ända till halv fem, det känns väl sådär.. Men det är bara att bita ihop! Jag har några saker jag vill berätta innan jag fortsätter med bloggen.

Jag och Viktor är inte längre tillsammans. Det kommer vara en tuff tid ett tag fram över. Vi var tillsammans i lite mer än 1 år och 4 månader. Men jag har bestämt mig för att le åt våra minnen tillsammans, och jag vet att vi kommer bli riktigt bra vänner en dag. 

Någonting mer som hänt så är det att jag har börjat 2an precis. Det känns faktiskt rätt skönt om man får säga så. Det är skönt att komma igång med alla rutiner och börja få ordning på saker och ting. 

Det sista jag vill nämna är att jag och min kära klasskompis Victoria har börjat umgås mer och mer! Jag är helt säker på att vi kommer få två riktigt härliga år tillsammans på TBS. Jag älskar dig vännen. 

Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta läsa på världens bästa bok! (Eller det är en av böckerna i en bokserie som heter House of Night") Jag rekommenderar den serien starkt! Kanske skriver om den längre fram i bloggandet. 

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag är verkligen hur glad som helst för att vi har blivit så bra vänner gumman! Jag håller helt med om att vi kommer att få två toppen år tillsammans.. det är jag säker på! Jag älskar dig med vännen min.

2011-08-24 @ 06:01:28

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0