Julia är bra på att uppdatera bloggen!

Nu så sitter jag i skolan & kom på att det kanske var dags att uppdatera min blogg. För det var ett tag sen!
Sportlovetbilder blev det ingenting av. Men det kommer ett bildmaraton snart med massa bilder. På allt mellan himmel och jord.
& btw, SOPHIE ÄR BÄST

Innebandyn rullar på som vanligt. Har varit uttagning för f 17/18. På torsdag får jag veta om jag kommit med eller inte. Jag är sjukt nervös eftersom jag har spelat min sista träning nu. Men det är bara att hålla tummarna !

Och hemma idag så föddes kattungar! Min kissemisse har fått sin första kull. Troligen kommer det 2-3 kattungar till. Åhhh så gosigt det kommer bli att komma hem från skolan!

Bild på norsk skogkatt


Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0