schuuuule.

Lördag
Idag så har det varit innebandy för hela slanten, för så hade jag match med mitt lag mot Orresta. Vi vann matchen med 1-0. Det var en otrolig match, men det gjorde oss iaf till seriesegrare! Riktigt skoj. Sen efter matchen drog jag vidare till Lillån för att hjälpa "Lilla" Kumla. De hade för lite folk så vi fick vara med. Vi vann med 3-2. En välkämpad match!

Söndag
Söndagen tillbringades med Tor & Josse & Frida. Först så var jag med Tor här hemma, sen drog vi vidare till ad för han skulle spela match, då så träffade jag min Orrgard där. Sen kom Frida dit efter en stund. Mycket gjort under en söndag, NICE!

Nu så drar man till skolan, och jag är trött! Men men, så är det varje morgon.

Kommentarer
Postat av: älskling

:*

2010-02-15 @ 18:04:24

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0