DAGENS OUTFIT


Klocka: SPANIEN
Jeans: 199kr BIK BOK
Armband: 19kr (rea) Gina Tricot
Tröja: 199kr Gina Tricot


Snart så drar jag upp på stan med pojken min, vi ska se på ett band. Det blir massa mysigt!

Sen så vill jag säga till alla att jag tycker synd om min lilla vän Soey som ligger hemma med feber och ont i halsen :( Vad kan vara värre en solig dag i Örebro? Plus att hon måste bli frisk så att man får träffa henne lite! För er som inte vet så är hon helt underbar. Jag älskar dig snuttis!

Kommentarer
Postat av: s

& jag älskar dig!

2010-08-12 @ 16:02:18
Postat av: sjölle

det där är snyggt (Y) <3

2010-08-12 @ 17:20:56
Postat av: sofie

snygg tröja! :)

saknar dig! puss

2010-08-13 @ 15:36:41
URL: http://soffiepropp.devote.se

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0