vikinglinecup.


jag orkar inte bry mig om vad andra tycker om mig. Folk kommer hela tiden & säger. Tänk vad han/hon kommer säga när jag ser ut såhär! Usch vad pinsamt! Jag orkar inte sånt. Om man inte gillar mig för den jag är så kan man ju bara dra. Jag skiter i vad folk tycker om mig. Om du snackar skit om mig så får du väl göra det. Lägg din energi på mig. Jag bryr mig iaf inte. Så jag är jag. Om ni ser mig utan smink bryr jag mig inte. Jag är jag. ingen annan.



sen vill jag säga att jag åker på cup imorgon till Falun. Då blir det träffa Izu, Tessan, rebecca & elina från sportscamp! För underbart asså! Men lite ledsamt att det är sista cupen för wivallius. Men det kommer alltid stå moderklubb: Ibk wivallius. Det är min stolthet. Sen blir det Kumla för hela slanten. Det blir dunder det också! Men det var wivallius som fick mig att börja spela innebandy. ibkwivallius min stolthet.

Kommentarer
Postat av: linus

okej, fin blogg förresten:)

2009-05-20 @ 18:55:27
URL: http://linusgunnarsson.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0