jag trodde fel.

idag så det skolan igen då. fick träffa alla igen efter två veckor prao. rätt trevligt att träffa andra men det var för seg dag i skolan. alla typ sov på lektionen. Man var seriöst helt död när Helena började prata om hur man gjorde järn för flera hundra år sen. jätte intressant verkligen. Sen efter skolan så drog jag och josse upp till marieberg. Det var för mys. Jag köpte strumpor, rough, läppglans, fondation & ett par solglasögon. Solglasögonen köpte josse också nu är vi för mkt steeekare. Asså den tjejen är bara för grym asså! Nu så ska jag ringa ett samtal. Så puss på alla som läste. :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tro mej jag älskar den blogg!

Vi är stteeekkarnna!!!!!!

du är grym älskar dej! <3

2009-05-12 @ 23:02:34
URL: http://josefineorrgard.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0