Wherever you go.




idag så var det skola. Första dagen är alltid så seg. Tur att vi bara har 4 lektioner. Hemkunskap, läsning, språk, innebandy. Aja. Nu har jag i alla fall kommit hem. Soft. Nu så ska jag väl snart köra lite styrka. och puss på josse som förstår mig!



jag gör allt för att glömma dig. allt verkligen allt. men du gör allt för att göra det jobbigt för mig, göra mig avundsjuk. ALLT verkligen ALLT. Kan du inte bara låta mig va så jag kan få glömma? Jag orkar verkligen inte med allt du håller på med. När du inte ska göra mig avundsjuk så ska du sprida rykten. Och snälla, ta inte första bästa. Att du gillade mig känns så jävla fake. fakefakefake. Jag orkar inte. Jag orkar inte fundera över dig så kan du inte bara låta mig vara? snällasnälla. Låt mig bara vara. Låt mig gå min väg. Så jag slipper dig. snällasnällasnälla! låt mig bara vara människa.
Go your on way

Kommentarer
Postat av: Jossssaaan

Puss på Julia som förstår mig!

Du vet att du ALLTID kan snacka med mig!

Älskar dig! <3

2009-03-23 @ 20:08:31
URL: http://josefineorrgard.blogg.se/
Postat av: josefin

du har fått ett pris av mej :)

kola bloggen<3<3

2009-03-24 @ 19:34:03
URL: http://thejosefin.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0