Life is life.

Tjenare allihopa!
Idag så har skolan bara rullat på precis som vanligt. Det är ingenting speciellt som har hänt. På morgonen så tog jag mig hem till Ida och från henne så gick vi till skolan. Det tog ca 40 minuter. En riktig härlig promenad med mycke snack. Sen så tilbringade man en evighet i skolan. Efter skolan så drog jag emma och ida hem till ida. Vi gick hem också. Där åt vi äppelkaka utan äpplen, det var gottgott! Sen gick vi vidare hem till mig för att göra klart redovisningen en gång för alla. Sen blev det är skrattfull redovsining. Tusen inspelningar tillslut fick vi ihop något. Sen sjöng ida så jag fick rysningar. Sen stack dom vid sex då satte jag mig o plugga så nu tror jag att jag kan iaf G-delen på provet. Yes! Nu blir det kolla igenom tyskaprovet.. träningen kunde jag inte vara med på så mkt som vi har i skolan. aja
Jag älskar dig!




Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0