nära vägen till ditt hjärta.

 



fredag
först skola. Den rullade väl på som vanligt. Beep-testet satte sin markering på dagens slut. Kämpade hem efter det. Mådde inge vidare. Men kämpade mig till Malin sen i alla fall. Där var det fett chill. Vi hade sjukt skoj. Vi somnade tidigt. Vid halv tolv ungefär, klockan tio ringde klockan, var uppe ur sängen vid halv elva och åt frukost. Sen gick jag och Malin o la oss igen och flumma sönder. fyfan vad jag skratta. Tack för kvällen bv.

lördag
på lördag så var det chill till klockan halv fyra. Då drog jag upp på stan och mötte Moa. Först gick vi till make up store som hade stängt. Sen gick vi till Behrn Arena för att kolla på fotboll. På vägen dit mötte vi Fille så han hängde med bort dit. Men stack efter ett tag. Där så pratade vi om allt mellan himmel och jord. Fett mys var det. Det var så otroligt kallt. Skorna var skit blöta eftersom vi gått så långt så vi satt med vantar på fötterna (a. Efter fotbollen drog vi till Mc donken och tjocka oss. mumms mumms. Sen drog sötan hem. Puss på dagen med Moa;*

söndag
idag så var det omställning med klockan sen drog jag till samlingen för det var tagga till match. Matchen finns det inte mycket att säga om. aja. efter matchen blev det hem. Nu blir det bara chill.


Kommentarer
Postat av: kalle

<3! =)

2009-03-29 @ 16:54:26

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0