om jag var din.




Först var det skola idag. Var inte med på innebandyn i skolan. Stannade kvar och jobbade med Josefine och Sophie. Puss på dom sötnosarna ;* sen blev det hem. Var hemma en stund sen stack jag till Malin. Där gjorde vi pasta. mums mums. Sen satt vi och pratade om allt i typ evigheter. Jag älskar den där tjejen så grymt mycket! När jag kom hem från henne så körde jag lite stryka tillsammans med brorsan. Det gick helt okej. När jag var klar med det tog jag steget att vaxa mitt andra ben. Ouff! aj säger jag bara. menmen, efter det så har det inte hänt så mycket. Måste bara nämna att min bästis Erik Svedmark har fått ny frisyr made by julia forssell och den är gryyyymt snygg! Pusspådet. Nu så har jag kollat klart på Desperate Hausewives så nu blir det andra avenyn på datan. Puss på det :*

Kommentarer
Postat av: kalle

du är för fin ! <3<3

2009-03-25 @ 19:52:38

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0