feel the pain.




Först så var det skola idag. Eftersom sömnen inte var på topp inatt så var jag skit trött i skolan. Skolan sög som vanligt. Var depp i skolan. Tur att sophie finns där och piggar upp en. Ingen innebandy idag för min del. Kom hem vid fyra och då så gjorde jag laktosfri kladdkaka. Mumms! Den står i ugnen nu och väntar på att bli klar. Sen blir det väl plugga till tyskan och så. Nu är det några småungar som plingar på dörren vänta.. tillbaka igen. Det var mina små pinglor från Lundbyskolan som kom och knackade på dörren som frågade om jag ville leka. Dom är för söta mina små pinglar! Aja, finns inte så mycket mer att säga. Ha det bra. puss.

DU ÄR SÖT!

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

åååh vad jag saknar sommaren:')

2009-03-17 @ 17:32:08
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0