sommarlov!



FREDAG:
Det var för soft dag o skolan. Först lite läsning sen håltimme i 2 timmar så då drog jag och josse upp på stan & shoppa lite. Sen så hade vi frågesport o sånt sen slutade vi vid ett. Då drog jag & josse upp på stan och på stan så var det proppat med folk för det var ju studenden. Där träffade man kära barndomsvän gustav hjelmqvist. För länge sen nu ju :'). På kvällen drog jag och josse till adolfsberg. Där träffade vi wille, adam, tarek, anton karlsson, långwille, gustav, marcus, alle, fille, erik. Tror det vart alla har säkert glömt någon. :) Men Jag och josse tillbringade mest tid hos tarek.
& josse sov här inatt också. pusspådet!
Men tack för kvällen allihopa iaf ;*

LÖRDAG:
Idag drar jag till ad igen o träffar tarek får se sen vad som händer.

SÖNDAG:
idag blir det Bodaborg med nyalaget IFK kumla. Det ska bli skoj :)

Kommentarer
Postat av: tyypjosefiiine

myckkkkkkeeettt kul med dej hun! <33

2009-06-06 @ 19:40:53
URL: http://josefineorrgard.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0