Soffan, livet!

Ligger i soffan hemma i vardagsrummet, mår inte direkt bra. Har blivit sjuk vilket inte är någon hit eftersom jag missar en träning. Menmen, det får jag ta igen sen! Nu ska jag skriva en krönika på emgelska vilket jag inte är så bra på. Men det får gå ändå.

Helgen har varit jätte bra, i fredags så var jag hemma hos Vickan i Kumla, först åt vi mat sen drog vi på fest hos en kille. Det blev riktigt lyckat! Sen kom vi hem och åt kladdkaka och kollade på VM. Riktigt lyckad kväll. På lördagen hade vi kräfskiva med "gamla" grannar. Så då kom Linnis & Simon hit. Även Malin och hennes pojkvän Frej var med. Det blev en mysig kräftskiva, precis som vanligt! I söndags så spelade jag match, det var vår första träningsmatch. Det blev 3-3, men jag är nöjd med vår insats, vi kämpade på bra!

Sen kollar jag One tree hill hela tiden.. får inte nog! & låten här är underbar, tro mig.



Kommentarer

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0