innebandy innebandy innebandy!

Då så var praoen slut då. Det var riktigt kul! Jag fick sommarjobb också! Det kommer bli huuuur skoj som helst. Helgen har varit för bra. I fredags så hade vi nattinnebandy. Jag spelade med Kalle, Josse & erik. Vi hade hur kul som helst! resultaten blev 0-14, 1-3, 1-1. hahah! Men det var för skoj iaf. På lördagen så åkte jag till Idrottshuset och vare sargvakt med Natta. För skoj! Sen på kvällen så drog jag och Malin till Kalle och frej, där sov vi över. För skoj hade vi! På söndagen blev det Malin. hon är så jävla underbar! Jag älskar dig snuttis. Innan jag äter vill jag bara säga att Marcus Sandström är för bäst! <3<3<3<3
Men nu ska jag äta. Kysssss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är den bästa som finns , Du är helt otroligt underbar snuttis <3<3<3<3

2009-05-11 @ 16:02:22
Postat av: julia forssell <3

:) <3<3<3

2009-05-11 @ 16:19:28
URL: http://juliaforssells.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0