- bbästavän eeerik!

idag så var det skolan igen då. Det var för kul att se 9ornas stilar och tränder. dom hade delat upp klassen så vare grupp hade ett tiotal mellan 50&90-talet. Jag och josse garva sönder och 8C2 satt där o ba: -.- HAHAHAH! för kul ;) Sen efter skolan cyklade jag med zarah hem och sen drog upp på stan för att träffa emma&ida. Mycket snack & skratt. sen träffade vi svante m.m. hahah sen drog jag till träningen. & nu är det klart att vi slår ihop med kumla :) det kommer bli skit bra! Adde var på våran träning idag :D. Det är han som har gjort att vi har utvecklats. Trevligt asså. Men ska sova nu & puss på alla sötnosar & puss på att jag ska vara med min bästavän Erik imorgon. ♥♥♥



Kommentarer
Postat av: annna! :)

så himla fin är du julia! <3

2009-05-15 @ 15:36:42
URL: http://annashh.blogg.se/

Skriv något gulligt här:

Namn:
Komma ihåg ditt namn?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in ditt bloggnamn här:

skriv något fint? :)

Trackback
RSS 2.0